Skole

Velkommen

Velkommen til Agersted Friskole!

En kreds af engagerede forældre står bag Agersted Friskole og sammen med det fantastiske personale har vi skabt vi en friskole med høj faglighed, fællesskab, talent og trivsel i centrum. Vi har lyst og mod til at gøre tingene på en ny måde, med innovativ undervisning og med det enkelte barn i centrum. En børnehave og skole, hvor alle børn lærer og trives i et trygt fællesskab fra de er 2 år og 10 måneder til de går ud af skolen.

Agersted Friskole består af skole med børnehave, SFO og klub og vi startede op fra og med skoleåret 2015/16. Vi startede med 23 børn i børnehaven og 72 børn i skole. I mellemtiden har elevtallet i skolen for længst passeret 150 og børnehaven er blevet opnormeret til 60 + 4 børn.

Kontakt os og hør mere om, hvad Agersted Friskole kan gøre for dit barn - og lad os give jer en rundvisning. Vi viser gerne faciliteterne frem - også gerne i weekender og ferier. Du finder kontaktinformationer nederst på siden.

Vi vil gerne hjælpe med transport af jeres barn til skolen, for vi ved det er en udfordring i hverdagen. Vi har vores egne store busser og vi kører hver morgen. Kontakt os i god tid så vi kan koordinere og planlægge ruterne.  Find vores busplan her